Informace k technické podpoře

Vzdálené spojení s technickou podporou
Na vyžádání je možné se s námi spojit vzdáleně, kdy vám naše technická podpora může pomoci s řešením vašich dotazů přímo na vašem počítači nebo se můžet...
Čt, 5 Říjen, 2017 at 8:42 AM
Mám právo na technickou podporu?
Právo využívat technickou podporu mají všichni uživatelé se zakoupenou předplatnou licencí (Desktop Subscription) nebo se zakoupenou údržbou (Maintenance ...
So, 24 Září, 2016 at 11:09 PM
Jak nejlépe položit dotaz na technickou podporu
V našem zájmu je vyřešit dotaz nebo potíž uživatele co nejrychleji. Zde jsou tipy, jak se ptát technické podpory pro co nejrychlejší vyřešení požadavku: ...
So, 24 Září, 2016 at 11:16 PM
Kdy a jak je technická podpora dostupná?
Naše technická podpora je dostupná ve všední dny od pondělí do čtvrtka od 7:00 do 16:30 a v pátek od 7:00 do 16:00. K omezení podpory dochází výjimečně...
Čt, 29 Září, 2016 at 11:03 AM